nice to niiice

HEj alla söta bloggläsare :)! 
- Kom hem från älskling för någon timme sen. Har varit två sköna dagar
med dig mitt hjärta,fast väldigt störda stunder.. haha.
saknar dig redan! Just nu sitter jag här hemma, ska ha en
liten film kväll med mamma snart.
Träffade bästavän också, så länge sen det var, har inte träffat jamilia på 3 veckor.
Så det var skönt o träffa henne igen! Ska till henne i morgon också, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Men det blir säkert kul ! :D
Hör av mig sen. puss
Fråga från sanna :jätte fin blogg kan du inte lägga upp fler bilder på dig o hannes ? :D<3
Svar: kul att du tycker det! Klart du kan få de. Men vet bara inte vilka ni har sätt ovh inte har! :) kram













Här har du nåågra bilder på mig i mitt finaste hjärta ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0